در مراحل قبلی آموزش با هم به نکات کلی و انتخاب محصول یا خدمات برای فروش پرداختیم . اگر مطالب قبلی پروفی را نخوانده اید حتما آنها را مطالعه فرمایید تا بتوانید درک درستی از این مقاله داشته بشید

حال تا این جا 30 درصد مسیر را پیموده اید بقیه مسیر به صورت کلی در دو قسمت دسته بندی خواهد شد : 

  1. راه اندازی وب سایت
  2. تبلیغات

که هر کدام دارای اهمیت و ارزش فوق العاده ای در تجارت الکترونیک شما دارند و بدون هر کدام ، تجارت شما نمی تواند به اوج برسد .

اگر خاطرتان باشد گفتیم که شما با یک وبلاگ نیز می توانید تجارت آنلاین خود را شروع کنید ، اما از انجا که اهمیت داشتن یک وب سایت خوب بسیار بالاست ما در این مقاله فقط قصد آموزش انتخاب بهترین وب سایت فروشگاهی و در مرحله بعدی محتوا دادن به این فروشگاه را داریم.

شما در چند قدمی راه اندازی هستید . تبریک می گویم .

سوالات بزرگی که اینجا مطرح است این است که :

  • چگونه فروشگاه ساز برای وب سایت خود را انتخاب کنم؟
  • بهترین فروشگاه اینترنتی کدام است ؟
  • من قصد راه اندازی یک وب سایت منحصر به فرد را دارم به کجا باید مراجعه کنم؟
  • تا به حال از خرید چند فروشگاه ساز بد بسیار ناراحتم و این بار نمی دانم چکاری باید انجام دهم؟